Beter worden én meer plezier
ervaren in sales?
Wil je beter worden in sales of meer plezier ervaren bij het uitoefenen van je werk? Wil je duurzame relaties aangaan met je klant en de kans op succesvolle verkoopgesprekken vergroten? Dan is de training de Psychologie van Verkopen jou op het lijf geschreven.
Na het volgen van de training heb je een concreet plan in handen waarmee je de volgende stap kunt zetten in jouw sales carrière. Met plezier in wat je doet, oog voor de behoefte van de klant en met aandacht voor de doelen binnen de organisatie.
Module 1
- Totaal 8 uur
- Intake
- 0-meting Commercieel inzicht
- Bespreking resultaten Commercieel inzicht
- Challenge methode argumenteren
- Deal assessment
- Impact model doelen
- Leiderschap in gesprekken
- Post kwalificatie van gesprekken
- Pre kwalificatie van gesprekken
- Syllabus
- Verkoopmethodiek
€ 1.895,- Investering
Module 2
- Totaal 10 uur
- Intake
- 0-meting Commercieel inzicht
- Afsluitattitude plus nabespreking
- Bespreking resultaten Commercieel inzicht
- Challenge methode argumenteren
- Deal assessment
- Impact model doelen
- Leiderschap in gesprekken
- Post kwalificatie van gesprekken
- Pre kwalificatie van gesprekken
- Syllabus
- Verkoopmethodiek
- Werken met OGSM model
- 1- meting Commercieel inzicht
€ 2.395,- Investering
Module 3
- Totaal 12 uur
- Intake
- 0-meting Commercieel inzicht
- Afsluitattitude assessment
- Nabespreking afsluitattitude assessment met technieken
- Bespreking resultaten Commercieel inzicht
- Challenge methode argumenteren
- Deal assessment
- Impact model doelen
- Leiderschap in gesprekken
- Post kwalificatie van gesprekken
- Pre kwalificatie van gesprekken
- Syllabus
- Verkoopmethodiek
- Werken met OGSM model
- 1- meting Commercieel inzicht
- Nabespreking resultaten
- Eindgesprek ontwikkeling
€ 3.395,- Investering
Werkgever? Bekijk hier het aanbod
"Wij werken sinds enige jaren met Cees Braber Psychologie & Ontwikkeling als trainer voor accountmanagers. Trainingen zijn tailor made en direct toepasbaar voor de deelnemers. Cees wordt door de deelnemers keer op keer goed gewaardeerd en resultaten zijn meetbaar."
Bart IJntema
Rabobank Nederland
Persoonlijk ontwikkelingstraject
De Psychologie van Verkopen staat volledig in het teken van jou als persoon én als sales professional. Het is dan ook geen gewone training. Het is een persoonlijk ontwikkelingstraject waarbij we jouw persoonlijke eigenschappen, competenties en vaardigheden koppelen aan de laatste wetenschappelijke inzichten op het gebied van sales.
Tijdens de training:
Dit is wat je tijdens de training kunt verwachten
Je brengt je talenten en vaardigheden in kaart
We beginnen het traject met een uitgebreid assessment waarmee je inzicht krijgt in je sterke punten met betrekking tot sales en waar nog ruimte is voor ontwikkeling. Vervolgens ga je aan de slag met De Psychologie van Verkopen en leer je belemmerende gedachten rondom sales te herkennen en overwinnen.
Je ontwikkelt een ijzersterke verkoopstrategie
Verkopen is veel meer dan enkel het toepassen van een trucje of handigheid. Door de hyperfocus op het binnenhalen van de lead of deal ontbreekt een langetermijnvisie en het opbouwen van duurzame (klant)relaties. Tijdens deze training ontwikkel je een techniek die wél werkt. Van voorbereiding van het gesprek tot nazorg met de klant. Je leert niet alleen klanten binnen te halen, maar ook om ze daar te houden. Ook leer je hoe je meer rendement uit bestaande klanten haalt.
Je ontdekt de psychologie achter het verkoopproces
Als sales professional is het misschien wel je voornaamste taak om ervoor te zorgen dat je verhaal of boodschap écht binnenkomt bij de klant. Hoe zorg je ervoor dat de klant meegaat in jouw verhaal? Tijdens de training krijg je een wetenschappelijk inkijkje in de psychologie van beïnvloeden en overtuigen en leer hoe je die kennis kunt verwerken in je eigen verkoopstrategie.
Je leert kansrijke deals te herkennen én te sluiten
Uiteindelijk gaat een verkoopgesprek om het sluiten van de felbegeerde deal. Maar hoe kom je daar? En wanneer is het juiste moment om te onderhandelen, een goede kansberekening te maken en een voorstel te doen? Nadat we de verkoopstrategie hebben bepaald en de psychologie van beïnvloeden en overtuigen meester zijn, gaan we aan de slag met het herkennen én sluiten van kansrijke deals.
Wat levert De Psychologie van Verkopen op?
Na het volgen van de training heb je een concreet plan (gebaseerd op het OGSM-model) op één A4 in handen waarmee je de volgende stap kunt zetten als verkoper. Met plezier in je werk, met oog voor de behoefte van de klant en met aandacht voor de doelen binnen de organisatie.
Het traject wordt afgesloten met een assessment waardoor de groei die je hebt doorgemaakt zichtbaar wordt. Op verzoek kunnen deze resultaten worden gedeeld met je leidinggevende, zodat jij het maximale uit jouw functie kunt halen. Met meerwaarde voor jou als sales professional, voor je werkgever én voor je klanten.
De training De Psychologie van Verkopen
Ben je klaar om de volgende stap te zetten in je sales loopbaan? De Psychologie van Verkopen is een op maat gemaakte training waarbij je op een duurzame manier het enthousiasme én het succes van het verkoopvak ervaart. De Psychologie van Verkopen kent drie verschillende modules. Kijk welke het beste past bij jouw specifieke situatie of wens.
Eerst nog behoefte aan meer informatie? Neem gerust contact op met Cees Braber om de mogelijkheden te bespreken. Hij staat je graag te woord.
"Enorm genoten vanavond van de inspirerende Masterclass Psychologie van Verkopen van Cees"
Claudia Camu
Schoonenberg Hoorcomfort
Wil je beter worden in sales of meer plezier ervaren bij het uitoefenen van je werk? Wil je duurzame relaties aangaan met je klant en de kans op succesvolle verkoopgesprekken vergroten? Dan is de training De Psychologie van Verkopen jou op het lijf geschreven. Kies de module die het beste aansluit bij jouw wensen en ambitie.
Module 1
- Totaal 8 uur
- Intake
- 0-meting Commercieel inzicht
- Bespreking resultaten Commercieel inzicht
- Challenge methode argumenteren
- Deal assessment
- Impact model doelen
- Leiderschap in gesprekken
- Post kwalificatie van gesprekken
- Pre kwalificatie van gesprekken
- Syllabus
- Verkoopmethodiek
€ 1.895,- Investering
Module 2
- Totaal 10 uur
- Intake
- 0-meting Commercieel inzicht
- Afsluitattitude plus nabespreking
- Bespreking resultaten Commercieel inzicht
- Challenge methode argumenteren
- Deal assessment
- Impact model doelen
- Leiderschap in gesprekken
- Post kwalificatie van gesprekken
- Pre kwalificatie van gesprekken
- Syllabus
- Verkoopmethodiek
- Werken met OGSM model
- 1- meting Commercieel inzicht
€ 2.395,- Investering
Module 3
- Totaal 12 uur
- Intake
- 0-meting Commercieel inzicht
- Afsluitattitude assessment
- Nabespreking afsluitattitude assessment met technieken
- Bespreking resultaten Commercieel inzicht
- Challenge methode argumenteren
- Deal assessment
- Impact model doelen
- Leiderschap in gesprekken
- Post kwalificatie van gesprekken
- Pre kwalificatie van gesprekken
- Syllabus
- Verkoopmethodiek
- Werken met OGSM model
- 1- meting Commercieel inzicht
- Nabespreking resultaten
- Eindgesprek ontwikkeling
€ 3.395,- Investering
Werkgever? Bekijk hier het aanbod